EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-01-18
22:52:48

tröttis

Oj vilken tröttis och suris dag jag hade igår! jobbade hela dagen och var väldigt bitter... vad det berodde på var det vanliga som jag kanske inte ska nämna, förvirrad är vad jag är... vet inte rikgit hur jag ska tolka saker och ting...

I dag har i alla fall den nya kursen börjat och den verkar bra... fast jag är inte så jätteförtjust i föreläsarna som det ser ut nu men de kanske blir bättre :P   Folkhälsovetenskap är det i alla fall jag ska läsa nu i några veckor :)

I morgon är det också föreläsning mellan kl 13.00 och 16.00 sedan har jag övernattning i Helsingborg så jag börjar 18.25 och sedan torsdag morgon går tåget 05.53 från Helsingborg... så jag slutar runt halv nio på torsdag morgonen... känns faktiskt riktigt bra :)

nu ska tröttisen inte horisontalläge :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: