EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-01-16
20:46:04

Dansat och dygnat

Tröttis är vad jag är... igår var jag vaken från någon gång runt 3 på morgonen (blev väckt av ett telefonsamtal) och kunde sedan inte sova fram till 6 då jag skulle upp och jobba... och efter att ha jobbat hela dagen så var Amelie, Carl, Jakob och jag ut på krogen... sov på deras soffa eftersom vagnarna inte gick... dygnade alltså...

Sedan idag har det också varit jobb men endast en svang till Ängelholm så det var inte så farligt men jag har varit väldigt mör i dag och mina tår gör såååå ont! hade glömt skor till utekvällen så jag lånade av Amelie som har 2 storlekar mindre än mig :P ajajaj ojojoj

Ska försöka lägga mig tidigt idag... ska jobba hela dagen i morgon också, 10,5 timmar pass... blir nog bra.

är lite bitter på folk som lovar saker hela tiden men inte håller vad de lovar... suck

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: