EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-02
16:35:19

Vårdag i Götet

Oj, vilken vårdag det varit i Göteborg idag! Härligt att isen börjar smälta på trottoaren så man kan gå normalt och inte vara rädd att halka omkull :) och det bästa av allt med vår och isfria gator är att klackarna kan dras på :D nä, kanske inte just det är det bästa med våren men nästan :D hehe  lite mindre kläder när man går ut är bekvämare :D

Varit lite av en pluggdag idag, ingen obligatorisk skola men jag har läst i boken som jag äntligen fick igår på posten så nu känner jag att jag kan dra igång på riktigt. Fysiologitentan klarade jag inte men det hade jag inte heller förväntat mig så det känns ganska lugnt ändå.

Blir ett pass krafttag om en timme med Amelie så i morgon kan även träningsvärk väntas :D haha strutta fram som om man skitit på sig, så brukar det bli i alla fall haha...

I morgon väntar heldag i skolan med föreläsningar, lite roligt är att vi ska ha "riktiga" miniräknare med oss, fick ett mejl om det... haha... vad menar han med det måntro?  tur att jag har två stycken enligt mig så kallade "riktiga" miniräknare... dock funderar jag ju på om det är avancerad matte vi ska räkna om man nu måste ha miniräknare som är "riktiga"... återstår att se... ska bli spännande :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: