EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-08
21:47:45

SMÖGEN SMÖGEN SMÖGEN <3

JIPPIII JIPPIIII  JIPPIIII :D :D :D :D 

JAG ÄR SÅ GLAD JAG HOPPAR RUNT OCH KÄNNER MIG SÅ LÄTT :D

I helgen blir det nämligen SMÖGEN!!!!! :D JIPPIII   ÅÅÅH vad jag LÄNGTAR!!!!

Smögen är bästa stället på hela jorden för den som inte redan vet det.

Jag, Lisa och Magnus åker upp på fredagen och sedan hoppas vi på att Annelie kommer på lördag eftermiddag. Det blir också kanske dykning någon av dagarna... ska ta med grejerna... kallt kallt kallt!!!! men jag saknar dykningen så mycket så jag ska nog göra ett dyk i alla fall! :D sedan hoppas vi på att Maria inte jobbar på lördag-kväll för vi har bjudit in oss själva att göra middag hos Jari och henne :D ÅÅÅÅÅH vad skoj det ska bli!!!! :D

JIPPIII !!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: