EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-07
19:57:36

Burlesque

Råkade gå in på biopalatset i dag när jag skulle gå till vagnen efter skolan och fastnade i en fotölj framför filmen Burlesque. Den var sååå bra! jag älskar verkligen sång/dans/musikal filmer så denna passade ju perfekt in i min samling av favoritfilmer :D kommer köpa den direkt när den kommer på DVD :D

Jag blev ju helt glad av den! och hur snygg är inte bartendern Jack (Cam Gigandet (James i Twilight)) liksom... eller trummisen i bandet... ojojoj... och alla vackra kläder/dräkter tjejerna har på sig! Cher och Christina Aguilera var riktigt bra! både sångmässigt och skådespelarmässigt :D

Filmen Burlesque får högsta betyg! riktigt bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: