EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-20
22:44:37

2 deciliter istället för 2 matskedar

Hade övernattning i Helsingborg på jobbet och fick avnjuta en kalasig hotellfrukost idag :D det var inte pjåkigt vill jag lova :D sedan att solen har strålat hela dagen gjorde det hela ännu bättre!

Har i princip tillbringat hela dagen hos Amelie... vi gjorde pizza och jag tog all tacokrydda som gjort (hon gjorde alltså egen) det skulle vara 2 matskedar i köttfärsen och sedan hade hon tänkt ha resten i burkar till andra gånger... detta missuppfattade jag och jag tog allt... ooops... det var 2 deciliter... haha

Ont i magen kan man säga... det blev ganska starkt... och oj vad jag skämdes! haha jösses men det gick och äta i alla fall...

Sedan tränade vi ett afro-pass och det var superbra! hur roligt som helst! :D sedan blev det pizza till middag också... spelade TP också... Amelie och Carl i ett lag och jag och Jakob i ett... Jakob och jag vann! haha bara för att jag är så bäst! :D haha

I morgon är det skola 9-16 och sedan har jag tänkt försöka göra klart en seminarieuppgift... ser faktiskt fram mot morgondagen :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: