EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-09
21:23:51

Vinden viner :)

Massor med vatten överallt!  :D tur att jag hade stövlar och regnställ när jag var ute och gick kvällspromenade med Ville för vissa pölar fick man i princip vada igenom! Det var MYCKET vatten!

Har jobbat idag i packen så jag åkte alltså inte tåg vilket jag är glad för, med tanke på vinden som tilltagit så har det blivit några problem längst banan, skönt att vara inne i värmen :P

Innan Amelie och Carl skulle till flygplatsen så käkade vi pizza och sedan skjutsade Amelie hem mig och Ville var med eftersom han ska bo hos mig tills på måndag när de kommer hem igen, ska bli kul. Se var han käkar upp för mig denna gång?  om inte annat spyr han kanske upp Carls strumpa som han käkat tidigare idag :)

Blir en tidig kväller idag känner jag, både hund och tant Elinor är lite trötta :)

Mysigt att sitta inne när vinden viner utanför :)

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: