EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-28
23:28:17

Ommöblering av garderob

I natt kom kära systeryster till Göteborg efter sin vistelse i Holland. Hämtade henne på stationen och så sov hon hos mig till idag. Inger och Jaak kom och hämtade henne vid elvatiden så åkte de mot Stockholm.

Jag tillbringade resterande del av dagen med lit epyssel i köket inför storasysters födelsedag och sedan blev det ommöblering i dyk-garderoben, jösses vad bra det blev, torrisen är ej längre nerpackad i sin väska utan får hänga fritt och sämma med BCD och regulator, tror de mår bra av det.  Slog mig senad ner i soffan framför Notting Hill och med Aladdinasken på magen.

På kvällskvisten jobbade jag en sväng till Båstad och tillbaka, väldigt lugnt på tåget idag, diskuterade med en snubbe som sa att vi alltid är försenade, fast vi idag var i tid... intressant diskussion...


Nu ska man sova bort huvudvärken också :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: