EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-08-11
19:41:44

Ebba

Var lat i dag igen och tog vagnen till jobbet. Det var kallt ute också! Jag har gått runt och frusit hela dagen känns det som. det var kallt på tåget och kallt i Ängelholm och kallt hemma. Trots att man rör sig på jobbet genom att släpa runt på serveringsvagnen så frös jag :(

När jag kom hem skulle jag bara vila i 1 timme för jag var lite sömning... somnade som en sten med sällskap av Thåström...det blev 3 timmar, ojojoj och när jag vaknade så hade träningsvärken övertagit min kropp och jag kunde ju knappt resa mig ur sängen!

Kom upp i alla fall och pluggade lite, hämtade ett paket på posten. Fixade med cykeln också, får ju ta hand om min skönhet så hon håller några år till :D hon har varit en trogen vän i lite mer än 10 år (fick henne i 12-årspresent) så man får putsa och smörja och ta hand om henne väl så hon inte strejkar :D  i morgon blir det minsann att cykla till jobbet :) börjar bli mörkt på mornarna också, det är lite tråkigt, mycket skönare när det är ljust, lättare att stiga upp också :)

Kollat igen på delar av Ebba Grön boxen, blir alltid lika glad, massor med spelningar man kan kolla på när man som jag insett att man är född i fel tid :D :D   har väl fastnat speciellt för denna versionen av Häng Gud... 


Thåström, ja han är väl min hjälte han... eller nått... allt han har gjort har jag en relation till, alla delar är delar av mitt liv också trots att jag är född 20 år försent. Synd man inte kan se konserten i morgon på Way Out West :(  hans enda spelning i år, dock kommer han med nytt material nästa år har jag fått nys om så hoppas på turné 2012 i stället :D
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: