EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-08-06
16:29:32

Leka med frisyr

Slutade ju jobba tidigt idag eftersom jag haft övernattning i Hbg. Efter jobbet så träffade jag Anna och vi satte oss på Fröken Ohlsson och pluggade lite tillsammans. Hon ska också göra omtenta i Hälsopsykologin och Folkhälsovetenskapen så vi gick igenom lite tillsammans. Det gick bra och vi ska träffas igen nästa vecka.

Det tog inte så lång tid med plugget så jag kunde åka hem. Ska ju ha övernattning i kväll också så ska återvända till jobbet om någon timme igen. Väl hemma börajde jag i alla fall fixa lite med håret. Hade en idé om en frisyr och testade lite och såhär blev resultatet :) är väldigt nöjd! När jag får längre hår kan jag fixa och dona ännu mer :D skojsigt! :D
peace out
Kommentar:
2011-08-07 @ 20:45:15
#1: frida

TUUUUUUUUUUUUUUT:D:D:D:D:D:D:D jag blev så glad båda gångerna.:D:D:D:D:D:D:D TTTTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTT!!!:D:D:D:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: