EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-08-18
22:56:07

långa jobbdagar

I dag har varit en riktigt rolig dag på jobbet, det känns som om tiden bara flugit iväg och jag har haft roliga tågvärdar att prata med :D jag är helnöjd med dagen :D


Lite segt var det på första vändan då tåget mot Göteborg var försenat men det berodde på att ett danskt tåg gått sönder och blockerade vägen i Danmark. Var 30 minuter sena från Ängelholm och hon körde in 15 minuter så det var inte så farligt ändå tycker jag. inget jag lider av, lite kortare paus bara och det gör mig inte något :D

Lite segt är det när man slutar så sent, jag är pigg ända tills jag har klivit av tåget, då blir jag dödstrött och på vagnen hem är det svårt att hålla sig vaken. Hade världens bästa växelkassa idag också! sprängfyllt med mynt! och massor med 20-lappar! det gillas :D :D :D


i morogn väntar ännu en lång dag, 11.25-22.50 så sängen känns väldigt lockande nu :D
Är fortfarande på toppenhumör efter tisdagen och börar bli lite pirrig inför den 27:e men det blir nog bra :D 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: