EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-04-15
22:07:40

Övernattningar + Spacestation :D

Har haft två övernattningar på rad nu och det känns bra men jag tror inte att jag skulle palla en tredje natt faktiskt. Jag gillar övernattningarna men att ha för många på raken kanske gör att jag tröttnar och så får det ju inte bli :P
I morse var det i princip dött på tåget också... hade multat tåg och det hade verkligen inte behövts... suck, slog nog rekord i att sälja så lite som möjligt... då är det faktiskt ganska tråkigt... men som med mycket annat så är nästan alltid lagom bäst :P  Trevliga tågvärdar hade jag i alla fall så man får väl trösta sig med det :D
I dag har också Spacestation 2011 börjat... det är en student-aktivitet som anordnas en gång om året och studenter från andra universitet kommer också och är med. I dag var det inskrivning och Kapps-tävling och sedan Pub... dock var jag lite tråkig som var trött och åkte hem efter att ha varit lite hejjar-klack till Kappsen... vilar upp mig till morgondagen i stället då det är lekar i Slottsskogen som gäller :D det var superroligt förra året så jag hoppas det blir det i år också :D sedan är det sittning på kvällen :)
kommer mer om Spacestation sen när det är klart så att säga :D önskar alla en rolig helg!
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: