EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-04-25
14:25:38

Något spökar i min kropp

I dag var det tänkt att det skulle bli en lång och bra plugg-dag. Det blev inte riktigt som jag tänkt dock, visst, det är en stund kvara av dagen men trots det så har jag insett att det kommer bli en dag med lite plugg. Fokuserar men det är något som inte står rätt till i min kära kropp, så jag knaprar Ipren mot huvudet och mot illamåendet vet jag inte riktigt vad jag sak göra.

Sov inte många timmar i natt då jag troligtvis hade feber, vaknade omvartannat av att jag svettades som en isbjörn på savannen eller frös som en gnu i Antarktis... huvudet dunkade så jag blev kräkfärdig (slapp dock spy vilket var positivt), hade ont i benen och i kroppen... det var en obra natt helt enkelt.

Inger ringde vid kvart i nio och då hade jag snoozat lite och var egentligen redo att gå upp så jag gjorde det och drack lite Resorb och käkade frukost. Vid halv tio var jag redo att börja plugga. När jag gått igenom två föreläsningar (repeterade dem) och sammanfattat demv ar mitt huvud på dunka-dunka stadiet igen så knaprade lite Ipren och la mig på sängen och kurade ihop mig med Hajen, somnade bums. Tur nog hade jag satt alarmet på en timme och när det ljöd så kände jag mig mycket piggare och tog en tripp till Hemköp för att handla lite mat. 

Nu känner jag att huvudet börjar leva om igen så ska ta mig en Ipren i förebyggande syfte, vet att det kanske inte är så bra men nu får det bli så. Ska plugga på lite olika begrepp, har skrivit "glos-lappar" med ordet på ena sidan och förklaringen på andra så nu ska jag sätta mig bekvämt till rätta och läsa på.

Jag kommer klara tentan på torsdag!


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: