EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-04-21
23:54:14

JAG ÄR MED FLASKA!!!!!

I dag har det också gått bra med plugget. Kände att det var lite okoncentrerat men jag fick det mesta av dagens planering gjord och jag får fortsätta i morgon då jag i mitt ofokuserade tillstånd inte fick in allt. Det okoncentrerade kom i från att jag med spänning väntade på ett mejl och efter att jag fått mejlet så studsade jag runt i lägenheten som en gummiboll! JAG HAR BLIVIT MED FLASKA!!!!! en fin 10 liter 300 bar! ÅH vad jag är stolt! ska hämta den på tisdag kväll. JIPPIIII. När ajg sedan väl fått beskedet och ringt och bestämt tiden så var ajg ju så uppe i varv så det gick segt att få något att fastna då.
Mina scheman för hur jag ska lägga upp plugget om dagarna... Trollet och Ernst har koll på mig så jag inte fuskar och hittar på något annan.  ;D

Är en glad tjej då alla mina tre orkidéer blommar samtidigt :D så fint i mitt fönster! (tantvarning eller?)  :D
Är väldigt förtjust i mina pin-up-flaskor! :D den till vänster är favoriten, har två till men blev ingen bra bild och sedan är de inte lika snygga :P

Efter träningen som var ett basic step-up pass cyklade jag till Annelie, hon bjöd nämligen på lite middag, så lite påsk-känsla fick jag i alla fall, det var inte så tokigt. Fint att träffa Smulan igen också. Vi åt jordgubbar också :D
Cyklade dit så det har blivit några mils trampande idag :D
Nu är det sängen och ladda inför i morgon då en massa plugg väntar :D
peace out
Kommentarer:
2011-04-22 @ 21:09:53
#1: frida

åh TANTVARNING!!!!!!!!:):P och akta dig för att Ernst, han blir int eglad om du fuskar:):):P och en sak till jag vill ha en orange flaska den var ju super snygg:):) och sen vill jag ah en röd också:):)

2011-04-22 @ 21:56:43

Awesome !!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: