EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-04-06
19:54:24

Afro dans och cykling

Gött med Afro-dans idag! Hur bra instruktör som helst! Hon heter Sanna och vikarierar för Charlotte som också är mycket bra. Det var hur mycket skaka rumpa som helst och väldigt roligt! :D Det var jobbigt men kul!

Cyklade till Amelie och sedan efter att vi tränat cyklade jag hem och då hade regnmolnen blåst in över Götet så jag blev lite blöt på köpet :P men 12 km totalt och orkade cykla upp för hela Shalgrenska backen och jag är såååå nöjd!


Kaffebryggare var en bra investering! redan druckit nästan 10 koppar idag... eller vänta... är det bra?? Jag gillar kaffe och idag har varit en kaffe-dag! Då kan man dricka hur mycket man vill :D MUMS!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: