EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-09-19
10:38:09

Sprattel med armar och ben

Var hos Amelie igår och vi var först och tränade ett pass Aerobics. Oj, vad vi kände oss klumpiga. Det var värsta dansarna som var där som gjorde alla rörelser perfekt och som var hur duktiga som helst. så kommer vi som två kassaskåp och flaxar med armar och ben :P   närå, men nästan hehe... Men det var roligt, fnissade lite ibland :D

Sedan blev det tacos och lite plugg till Sagan om ringen triologin. Såg slutet på 2:an och sedan hela 3:an. De blir bara bättre och bättre de där filmerna ju fler gånger man ser dem! :D

Som lite kvällsmål gjorde vi pannkakor och det var smaskens också! Jag cyklade hem sen och det blåste och jag hade motvind men ändå klarade jag det på 25 minuter. Slog rekord på ditvägen också på 25 minuter och är mäkta stolt! :D

Idag ska jag plugga och dricka oboy! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: