EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-02
13:50:17

Thåström

Om man känner mig så vet man att jag är väldigt förtjust i Thåström. Det började i 7:e klass när jag hörde Ebba Grön för första gången. Första låten jag hörde med dem var 'Beväpna er'. Jag har min kära vän Hedda att tacka för att Ebba Grön-lyssnandet fortsatte och jag blev fast. Han inte släppt honom sen dess.

Jag gillar det mesta med Thåström...Ebba Grön, Imperiet, PLP och sedan även hans soloskivor... han är fantastisk! Han är speciell och jag kan inte sätta fingret på vad det är men när jag är glad blir jag gladare och när jag är ledesn blir jag glad när jag lyssnar på hans röst, när jag tränar blir jag peppad att ta i. Älskar hans röst och på scenen är han helt fantastisk! liksom inne i sig själv och han gör det för sin skull och inte för alla som lyssnar, det är en speciell känsla.

Här kommer en av alla bra låtar han gjort...


Balladen om en Amerikansk officer
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: