EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-23
00:43:10

Tåg :D

Idag har varit en sån bra dag! föreläsningen var ganska tråkig dock och jag hade glömt min vattenflaska så jag satt och var torr i munnen hela tiden och kunde inte tänka så mycket. Fjärilarna i magen gjorde att det blev en halv burk kikärtor till lunch och illamående på det :(   vi hade seminarium efter "lunchen" och vi bildade grupper inför projektarbetet... den gruppen som jag ska vara i ska jämföra kost och aktivitetsvanor hos olika universitetsstudenter, vi ska alltså jämföra vanorna hos en som går ett hälsoinriktat program och en som typ läser datateknik på Chalmers... kan bli spännande :D

Jag satt en stund och skrev hemtenta och det flöt på bra (dock glömde jag USB-minnet i datorn i bibblan) sedan iväg till Centralstationen för att träffa en Fredrik som visade mig runt och gick igenom hur det fungerar på det extrajobb som jag fått :D det var jättekul!!! känns som att detta kommer bli bra! :D


På ett sånt här tåg kommer jag att jobba :D De går mellan Götet och Köpenhamn

Cyklade sedan till Amelie och hon den busige hade byggt klart pusslet :P vi spelade spel och åkte till MAXI och handlade till tacos :D kollade sedan på Idol och sen Gilrs Just Want To have Fun, älskar den filmen! (såg den igår också)

Nu ska jag snart gå och sova... hoppas jag kan sova bra i natt :P tihi har fortfarande massor med pirr i kroppen :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: