EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-03
17:54:00

Muffinsbak

Jag bakade muffins idag... fick ett sånt supersug efter chokladmuffins och så råkade jag ha alla ingredienser hemma och då slog jag till och blandade ihop dem :D



Det blev bara 4 stycken...jag hade ju ganska stora formar men det kunde ju blivit fler om jag inte åt så mycket smet ;)  hihi det bara råkade bli så :P

Jag har haft en bra dag men jag har varit väldigt trött, trotts nästan 8 timmars sömn. Tog en morgonpromenad för att piggna till men det var inte riktigt någon piggdag idag så jag läste endast i läroboken i 20 minuter innan ögonen höll på att slå igen. La mig och kolla de på film i stället...det blev Howl's moving castle...den tycker jag är mysig :)

Har mest suttit vid datorn faktiskt förrutom muffinsbaket. Ska ta mig ut på en till promenad så benen bli lite mjuka, har extrem träningsvärk i vaderna :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: