EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-21
10:56:34

Fullplanerad dag :D

Idag blir nog en bra dag...har ganska mycket för mig, är ganska uppbokad. Ska sitta med hemtentan till strax innan tre för klockan tre ska jag vara på centralstationen och möta en människa som ska ha teoriintroduktion till extrajobbet jag kanske ska få :D sedan om jag hinner så ska jag tillbaka till skolan och hoppas på att den inte är låst för då ska jag skriva mer på hemtentan och sedan bege mig till Biopalatset och se Hämnden som är någon ny spännande film med Mikael Persbrandt :D Ska gå med Lisa och några till som jag inte vet än :D

Ska cykla hem sedan ch det blir nog kallt i kväll...det var minusgrader i morse när jag cyklade så det är kanske det i kväll också...det är dock fortfarande torrt på vägen så det har itne blivit halt än...får se hur länge det går att cykla...

Igår skulle jag ha gymmat men fastnade hos sjuklingen Amelie och vi byggde klart 1000-bitars pusslet som vi började med tidigare i veckan. Riktigt fint blev det :P Vi kollade också på en Jane Austin film och tog en promenix för jag blev så speedad av allt te jag drack och alla sms jag skickade och fick :) ;) hihi

Undrar om jag skickat ca 70 sms till en och samma person på samma eftermiddag/kväll ?  tror faktiskt inte det ;)

peace out

Kommentar:
2010-10-21 @ 19:50:44
#1: matilda

Fin blogg :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: