EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-03
22:05:18

välte min vagn

jobbat idag mellan 06.25 och 15.40... har väldigt ont i fötterna! Lyckades välta min kära serveringsvagn idag också... den blev lite baktung när jag skulle dra upp den för rampen upp på tåget från perrongen, fick inget bra grepp och så blev det baktungt och den liksom "satte sig"... typ alla läskeburkar och öl och vin rullade ut över perrongen... det var lite jobbigt men snälla människor och den snälla tågvärden hjälpte mig och sa att det händer ganska ofta :)

Det har blåst väldigt mycket idag också... på YR stod det 12 m/s för i morse och det kan det nog med stor sannolikhet varit för jag hade svårt att gå rakt till vagnen... men det har varit en bra dag i alla fall! jag är nöjd :)

Nu ska jag sova och i morgon är det skola :)  föreläsning och seminarium :) sen ska Amelie och jag dansa Afro :D

Var på ett Krafttag-pass idag också...som bodypump och det var sådär... tycker inte sånna pass är allt för motiverande... :P  byggde sedan pussel hos Amelie tills hon skulle sova :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: