EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-28
12:45:49

Love Actually :D och lussekatter

Oj vad trött jag är!  Igår hade jag reservpass kl 7-10 och det lutade åt att det bara skulle bli den tiden, så blev en sjuk under sitt pass så jag fick ta andra halvan av det... så det blev en sväng till Ängelholm i alla fall... dock hade jag vinterkängorna poå mig så jag förs inte så mycket om fötterna som jag gjorde i lördags, då trodde jag fötterna skulle trilla av för de var så kalla :P

Det var ett roligt pass i alla fall... så jag borde inte klaga men när jag väl gick från basen hade jag väldigt ont i benen, speciellt vaderna... åkte i alla fall till Amelie och vi bakade lussekatter och det var kul och mysigt och magont följde därefter... Vi kollade på film också... vi började kolla på massor av filmer men insåg att vi inte kunde kolla på någon ny för vi gjorde så mycket annat så vi hängde inte med i dem... det blev att vi kollade på Love Actually den är så bra!!!


underbar film! har sett den många gånger! :D

Gick hem vid två eller något... jag vet faktiskt inte men trött var jag och somnade bums gjorde jag när jag hamnat i horisontalläge...

Det var 16,7 grader i mitt bo när jag vaknade i morse vilket medförde att jag låg kvar i sängen yttligare 1,5 timme och missade tvättiden... men det var det värt! :D

Väl uppe så ingåg jag att jag ju inte hade någon frukost så det blev lussekatter och oboy :D det var inte dumt :D

Nu ska jag kila iväg till affären och handla så kylskåpet blir lite fullare :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: