EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-13
19:56:22

Kill Bill

Har varit rikgit tjurig idag. Vaknade tjurig och blev ännu mer tjurig när jag inte kom ur sänger förrän halv ett. Amelie ringde och tyckte att jag skulle komma dit och bli uppmuntrad och det blev jag. Vi kollade på båda Kill Bill filmerna och jag gillade dem.

Nu är jag inte jättetjurig längre...mest nere...försökte spola bort all bitterhet med en dusch men jag lyckades inte helt så nu sitter jag har med min nyblivna vän, Marabou Polka. Får se hur kvällen blir. Ska nog lägga mig under en filt och se på film.


Två fantastiskt bra filmer! :D

Peace out
Kommentarer:
2010-05-13 @ 23:38:49

Hatar när man är tjurig D:

2010-05-14 @ 02:42:14
#2: Plutten

Vilken trevlig blogg du har:) Och snygg i håret är du! Är några år sedan som jag såg ut sådär nu...

Jag har med varit tjurig idag, jag tror vi skyller på vädret;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: