EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-05-10
17:12:18

Fin dag med bra sällskap

Idag har jag varit och träffat en läkare. Det tog 10 minuter, han skrev ut ett recept på några kortison-tabletter och skrev en remiss till en allergisköterska. Så det blev inget test idag, utn de skulle skicka ett brev till mig om en tid.

Efter att ha varit på vårdcentralen gick jag runt lite i Frölunda Torg och bara kollade på saker, hittade inget jag tyckte var värt att köpa så jag gick hem och käkade det som var kvar från tacosen igår och sedan tog jag cykeln till Amelie. Hon och Carl hade inte ätit frukost så vi tog en promenad till Egg&Milk som ligger typ vid Linn´eplatsen och där tog jag en mango-smoothie, den var god! Det stället kan jag rekommendera för det var mysigt och hade 50-talsinredning och det tycker jag är lite coolt. Även hon som serverade hade 50-tals utstyrsel :D

Vi gick sedan ner på stan och Carl lämnade Amelie och mig så vi fick gå själva. Vi såg Peter Siepen på en uteservering också :D Jag tycker han är ball! :D

Amelie och jag gick runt och kollae i olika affärer och sedan åkte vi hem och nu är jag på skolan och ska gå till LabViewn. Egentligen vill man vara ute en sån här fin eftermiddag men får hoppas på fint väder i morgon också så då kan jag vara det på dagen :D

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: