EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-03-28
15:01:23

Ben & Jerry's eller Häagen Dasz? båda gott gott gott!

Har varit en sväng på stan idag för att jag skulle fixa det sista till systerysters födelsedagspresent. Dock var ingen affär på Magasinsgatan öppen, där ena prylen fanns, inte heller fanns det jag skulle ha i Nordstan. Lite trist. Men jag får väl åka ner på stan i morgon eller så kollar jag om det finns något på Frölunda torg.

Hämtade också ut biljetten hem på centralen. När ajg gick förbi pressbyrån så blev jag lite sugen på en glass.

Årets första glass!!!!


Hittade ingen bild på den, men det var B&J's Peanut Butter Cookie Dough nytt i GB:s sortiment. Den var väldigt god, men ajg vet inte om jag kän säga att den var värd 27 spänn!

I övrigt är ju Ben & Jerry's de godaste glassen som finns, eller Häagen Dasz är gott också. Eller är B&J's bättre?  jag kan inte bestämma mig, hehe.

Nu ska jag klura ihop ett brev till CSN. Blir träning ikväll.

peace out
Kommentarer:
2010-03-28 @ 18:09:30

hahahah

2010-03-28 @ 18:16:15
#2: Anonym

- indeed!

2010-03-28 @ 18:45:03

Har enbart smakat B&J faktiskt, älskar Half Baked. Det är den godaste glass jag ätit, vet inte om någon kan slå den :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: