EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-09
19:47:44

Eclipse/Ljudet Av ditt Hjärta

Har läst ut tredje boken i the Twilight saga nu, Eclipse (sv titel: Ljudet Av Ditt Hjärta). Den var bra tycker jag. Riktigt spännande. Jag blir dock bara mer och mer irriterad på Bella! Hon är lite jobbig. Orkar inte dra varför utan rekommenderar att du läser den i stället.

Ska börja på fjärde och sista boken nu i kväll tänkte jag. Jag börjar läsa på svenska och om jag inte hinner färdigt till jag åker hem så får jag låna den av Amelie men då blir det på engelska. Väldigt bra träning för mig som inte känner mig så säker med engelskan att läsa :D




Känner mig duktig som läst hela 2:an och nästan hela 3:an på engelska. Fuskade de sista fem kapiltlen i 3:e och läste på svenska :P

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: