EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-13
16:43:11

Bucklor och trasigt lyse

På fredag morgon klockan 3 ungefär när jag var påväg hem efter att ha hämtat syster Frida i Valbo efter att hon åkt studentflak så körde jag på ett rådjur. Det var läskigt! Jag blev jätterädd. Det bara hoppade ut i vägen framför bilden och BANG!

Det lilla djuret träffades i huvudet av bilen så jag hoppas att det dog dirkt för jag blev så rädd att jag inte vågade stanna, vilket jag i mitt bakhuvud vet att man ska göra. Frida blev också lite rädd.

Bilens framlykta blev krossad och fick en buckla och även en buckla ovanför hjulet (syns inte på bilden) Sedan en buckla på framdörren och en på bakdörren.


Buckligt och trasigt.

Det var läskigt. Jag har haft körkot i tre år och har redan lyckats döda en grävling och ett rådjur, kört av har jag också gjort... suck!

I dag har det bara varit en lugn dag. Har oljat delarna på husets takfötter där färgen var helt bortskrapad och sedan läst min bok. Skönt med en lugn dag! Ätit tårtrester också :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: