EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-07-17
09:48:41

En vecka har gått på Smögen

Nu är det lördag igen och veckan har gått väldigt fort. Det har varit lite folk här på centret men inte så mycket som jag skulle vilja att det ska vara, men det kanske kommer.

Så det jag gjort denna vecka är väl mest att vara den bästa receptionisten i hela världen *fniss* och hyrt ut utrustning till glada gäster. I går fredag kom det två fransmän och ville hyra kajaker, oj så roligt det blev, men ajg fick åter träna på min engelska så jag är nöjd och det kändes bra. Känns alltid bättre att prata när med folk som kanske pratar lite sämre engelska än mig själv. De kom i alla fall helskinnade tillbaka vilket jag var nervös att de inte skulle göra när jag såg dem paddla iväg *fniss* men de var glada och väldigt nöjda :D

Polackerna som är här och bygger på det nya däcket här utanför jobbar på bra, det kommer bild när det är helt färdigt. Det ser ut nu att bli kalasbra. De har inte så mycket kvar, de jobbar fort :D

Vädret har varit väldigt växlande hela veckan med både regn och sol, igår kunde jag tvätta fönstren i bikiniöverdel och idag är det tjocktröja och spöregn.

Chokladbollarna konsumerar jag alldeles för många om dagarna, ska bli najs att träna i höst igen.

Jag hoppas få prova torrdräkten någon dag snart, har fortfarande inte kommit i vattnet :( men det är ju mycket på grund av mig själv. Men jag är så trött efter dagens slut så jag orkar itne dyka. Men snart :D

I dag är det lite mer gäster och det är roligt, men till veckan ser det ganska dött ut :( kanske det bokar på, får hoppas på det. Många som ringer någon dag innan bara, så jag hoppas det ringer massor med folk i veckan :D

Har man inte dykcert kan man ju alltid komma och testa på att dyka :D för bara 500 kr får du testa på och se världen under ytan :D helt underbart!

peace out
Kommentar:
2010-07-19 @ 13:42:35
#1: fraidich

vad roligt att du ena dagen går i bekini och andra dagen varmtröja, här hemma går man i bekini varje dag, har gjord det i nästan tre veckor nu.:D:D och så passade du på att göra smygreklam också.:P vilken liten luring du är.:D:D:P



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: