EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-07-07
20:38:49

bärbar personal någon?

Det har varit en ganska lugn dag idag. Jag, Hanna och Per har rensat ogräs här utanför för att terassen ska byggas ut. Sedan har jag pysslat lite här och ätit alldeles för många chokladbollar. Det är verkligen inte bra att vi säljer glass, choklad och chokladbollar här. Jag kan inte hejda mig riktigt.


Janne och jag åkte och tankade båten på eftermiddagen i går. Hela 218 liter gick det i. Vi åkte sedan och la till utanför ett ställe i Kungshamn och köpte glass och satt på bryggan och åt. Det var kalasgott!


Någon som vill ha en bärbar instruktör eller divemaster?? Både Calle och Hanna fick plats i kartongerna :D

Ska försöka komma i säng tidigt idag. Helst inom en timme. Får se hur det blir med den saken. Brukar bli sent hur jag än gör. Men jag sover som en stock varje natt och det är ju bra.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: