EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-21
11:16:24

Snöpromenix och lite skolarbete

Tog en liten promenad efter den fantastiska frukosten. Det var inte plogat överallt så det var lite jobbigt. Men det gick. Jag hade med mig kameran för det var soligt när jag lämnade mitt bo men sedan när jag kom ut så hade den gått i moln och kom inte tillbaka förrän jag kom in. Lite tråkigt. Jag ville inte knäppa snöbilder när det var mulet, blir så tråkigt då. Får bli en annan dag :D

Väl hemma tog ajg fram skurmoppen och svabbade av golvet lite och vädrade sängkläderna. Dagen är inte så planerad. Jag sitter med lite LabView uppgifter och ska försöka komma på något vettigt... går lite trögt. Får se hur det går.

Ikväll blir det träning med Amelie :D  kanske att jag gå dit en timme innan och kör lite i gymmet...får se om jag har massa dötid.

Jag tycker det är så härligt med mycket snö :D verkar som att jag är den enda att tycka det också, får bara höra klagomål överallt ifrån... men alla har olika åsikter om allt och det är ju bara att acceptera :D Det är liksom vinter och då ska det vara snö :D   när det inte är snö på vintern klagar folk på det istället... jaja så är livet :D  som jag för tillfället trivs fantastiskt bra med :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: