EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-20
14:27:07

Snö i massor :)

ojojoj vad det snöar :D tycker det är mysigt :D  dock blev jag lite nervös när det inte kom någon buss när jag stog vid Marklandsgatan och väntade. Vagnarna hade problem att åka upp för backen vid Shalgrenska så de körde en annan väg. Jag har också lärt mig att 4 minuter inte alltid är 4 minuter, i dag var det 20 minuter.

Jag kom i alla fall i tid till tentan och det var det viktigaste. När jag skulle ut genom min port här hemma så låg det 30 cm snö och motvind på så jag fick nästan inte upp dörren, men stark som jag är kom jag ut och tentan blev gjord.


syns inte att det är så mycket snö men det är det. Från 12:e våningen syns det inte så bra :P

Efter tentan så skulle jag och amelie gå och träna och plusade i snön till Fysiken. Väl där så sitter det en lapp "Medelgympa inställd på grund av insnöad instruktör" så det var bara att gå hem igen. Det var riktigt jobbigt att bara gå i snön och ta sig upp för Chalmers-trappan så det blev ju lite motion i alla fall :P

Jag åkte hem då och det tog lite tid men chauffören var positiv så det var mest kul att åka vagn.


Översnöade bilar i massor. Hela göteborg är övernöat.


Nu sitter jag i mitt bo och tänker nog inte gå ut mer idag. Ska snart prata med Mamma på telefonen...vill ha lite sällskap i snöyran... och sedan städa lite :D

Hare gött och le mot snön!

peace out
Kommentar:
2010-02-20 @ 23:42:38
#1: emma

Gillar du mode, skönhet, inspirerande bilder, outfits och härliga modekollage? Då är min nya blogg kanske någonting för dig! :-)



Ledsen för "reklamen", men jag hoppas den gör dig mer gott än vad den gör skada - du kanske hittar en ny favoritblogg? :-D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: