EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-07
13:26:10

My Neighbour Totoro

Melodifestivalen igår var riktigt kasst! Jag slutade kolla efter tredje låten, jag böejade i slutet av första... klockan var inte så mycket då och jag var bara lite halvtrött så jag satte igång My neighbour Totoro

Huuur gullig film som helst. Det är en av de tecknade japanska filmerna jag fick av Jo. Nu har jag en kvar och vi får se när det blir av att se den. Men denna är den som jag gillar bäst hittils.




Började denna dag helt fantastiskt med en perfekt tillagad havregrynsgröt :D  nu ska jag fortsätta med optiken :D har förresten fått reda på att jag ska göra hydrodynamiken den 22 feb, alltså på måndagen efter optiktentan (20 feb) ska se till nu att klara dessa :)


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: