EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-14
10:14:05

Flowing

Igår gick jag och Amelie på ett pass som kallas flowin. Just detta pass var ett cirkelpass så mattorna låg i en cirkel och det var åtta stationer tror jag. När instruktören gick igenom stationerna så började jag berätta för Amelie hur jag ville ha min begravning.

Det var ett sjukt jobbigt pass! Helt galet! Men det var väldigt roligt också :D Väl värt att testa för de som inte gjort det!  Det är bra styrketräning om man tröttnat på pump eller liknande. Man använder bara sin kroppsvikt och träningsvärken går inte att slippa undan från!


Alla rörelser utförs på en sånhär matta (som bli väldigt hal med plattorna på) och man gör olika övningar som ex. plankan och utfall o.s.v

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: