EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-12
14:09:20

Åter duktig och tar sig an Matlab

Var duktig idag igen! :D klockan kvart över nio gick jag upp. Dock var jag bara uppe i en och en halv timme och pluggade lite men hade svårt att hålla ögonen uppe så jag la mig på sängen för en tupplur. Somnade inte helt emn låg där i en och en halv time och funderade lite på allt och ingenting :D

Nu sitter jag i alla fall i skolan och snart är det dags för matlab-labb. Ser inte direkt fram mot det men jag orkar nog ta mig igenom det också. Efter skolan ska jag träffa Amelie och vi ska gå till Oxygene dykskola, deras butik på Södra vägen och det ska bli spännande :D har aldirg varit där :D Amelie ska fixa sin dykdator som batteriet pajjat. Innan vi träffas ska hon slösa lite pengar på en ny kamera och undervattenshus. Vi ska åka med Flying divers och dyka i pool någon onsdag nu framöver och hon ska testa den och sina nya torrhandskar och jag ska ev. testa hennes ena torris-dräkt. Ska bli roligt :D



Programmet MatLab är min fiende! jag gillar det icke!!!

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: