EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-26
16:01:15

Snöskottning och Valbosväng :D

Kom masspr med snö i natt och det har fortsatt hela dagen :P det är kul med snö och snöskottarmuskeln kommer göra sig hörd i morgon! har dock inte skottat så jättemycket då pappa tog det mesta med traktorn, har mest tagit bort vallar som blev efter honom.

Trots massa snö åkte Mamma, Jag och Frida till Valbo och kollade in rean.., köpte två par jeans (blev tivingad då alla mina jeans som jag har är trasiga i skrevet...) blev också en ring... Frida och Jag köpte lika :D




Vi var inte där så länge för varken jag eller Frida är några stora fan av shopping så det blev det vi planerat och sedan åkte vi hem igen :D

Väl hemma har jag skotta lite snö och gosat med Gustav :D


Finaste Gustav! :D fast här är det ju sommar :D

PEACE OUT

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: