EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-04
08:53:03

Smögen!!! :D

JIPPIII nu bär det av till bästa Smögen! :D

Åker med Magnus och Lisa från centralen vid 10. Vi ska till hunnebo en sväng för att Magnus ska hämta sina dykprylar... Magnus och Lisa är inte frysisar som jag är så de ska hoppa i havet :D kan tänka mig att det är fint att dyka nu men jag tänker ju bara att eftersom jag fryser på sommaren med torrdräkt så är nog inte vinterdyk något för mig :P

Vi kommer bo över hos Putte och det ska bli fint att träffa honom också :) Sedan åker jag med Magnus tillbaka till Götet i morgon, kanske kanske att jag åker buss med Lisa, inte bestämt än :)

Ska bli kul att se Smögen på vintern :D tror det är precis lite bäst nu också, lite mindre folk bara :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: