EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-04
00:22:02

Lång bra dag

Känns som om denna dag varit evigheter lång... känns osm jag klämt in mycket :D  först skola mellan kl 9 och 14.30. Vi började nya kursen Fysiologi idag :D den verkar vara riktigt bra faktiskt, föreläsaren är lite flummig men ganska kul :D Vi har idag bara pratat om cellen och för första gången i mitt liv upplevde jag det som intressant, helt otroligt!

Efter skolan träffade jag Amelie och vi gick på stan lite, hon jagade julklappar och jag agerade mest svans. Hjälpte henne att välja ut ett par strumpbyxor till sin syster :D kändes bra :D  hade tänkt gå till jobbet direkt men allt gick så fort så jag han åka hem och vara hemma i 2 timmar innna jag åkte till jobbet så det var najs :D

Jobbade mellan 19.25 och 22.50. Det var en sväng som skulle gått till Halmstad och sedan att jag åkte pass upp till Götet igen men mitt tåg var försenat så jag fick hoppa av i Falkenberg och när jag kollar på tidtabellen så är det tåg jag ska ta till Göteborg en hel timme försenat... jag bara tappade hakan... dock var det tåget som skulle gått en timme tidigare också försenat med en timme så det skulle alltså komma på min tid. Jag ringde bossen och han sa bara att jag skulle ta första bästa tåg hem! Så mitt arbetspass blev så långt som det var schemalagt vilket var bra. Det var två andra som också kom med på det tåget så vi var sammanlagt 4 serveringsvagnar ombord :D han som hade passet serverade såklart medan vi andra tre satt i 1:a klass och tjötade :D

Det har varit en mycket bra dag :D jag är nöjd och nu också väldigt trött :D  i morgon bär det av till SMÖGEN!!!!! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: