EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-08
19:58:00

Hjärnan-plugg

Hela dagen har gått åt till att plugga :D eller kanske man ska säga halva då jag gick upp halv tolv :P

Jag har renskrivit lite anteckningar från måndagens och tisdagens föreläsningar, håller fortfarande på med tisdagens för den var väldigt lång och det var PowerPoint också så det tar lite tid... hittar ju på massa andra saker mellan varven också vilket också drar ut på tiden :P


Nu de senaste timmarna har jag ritat hjärnan och delar av hjärnan :D kul kul! :D


Den människan ser ut som någon blandning av människa och något annat... mina bildkunskaper kanske inte är de bästa :P


Min fina bild över hur det ser ut mellan våra två hjärnhalvor :D



Kul att rita och inte bara skriva hela tiden :D

Det har gått bra att plugga tycker jag, det är lite svårt ibland men jag får helt enkelt försöka lösa det :D fortsätter plugga nu :D  det är ju så intressant! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: