EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-08-15
12:59:48

Sol och varmt

Jag har varit en riktigt trötter senaste veckan. Undrar om det kan bero på att jag börjar slappna av för att jag ska åka hem snart, jag vet inte. På torsdag lämnar jag Smögen i alla fall.

Idag har vi 4 fulla utfärder och det är riktigt kul! 7 danskar och sedan har 12 personer från Atlantis i Jönköping. Sedan också lite ströfolk, jag har lagat mat till alla dessa för Lotta har stängt idag, jag gillar ju att laga mat så det har gått bra och det har inte varit något annat direkt att göra så då flöt det på utan problem.

Jag och Calle var förresten ute och dök i onsdags kväll. Det var najs, kände mig lite vinglig bara med benen men jag får dyka lite mer så jag blir bättre. Får se om jag hinner dyka något mer innan jag åker. Det var ett najs dyk och vi fick se lite nakensnäckor och en bamsehummer :D

I dag skiner solen och det är gööörvarmt!!! :D

peace out
Kommentarer:
2011-01-09 @ 21:38:56
#1: Magnus Edvardsson

Men det var ju kallt att dyka i torrdräkt mitt i sommaren tyckte du. Det skrev du ju inget om hi hi :P

2011-01-09 @ 21:39:32
#2: Mr M

Men det var ju kallt att dyka i torrdräkt mitt i sommaren tyckte du. Det skrev du ju inget om hi hi :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: