EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-08-17
14:38:47

Liten Sammanfattning av sommaren

Liten sammanfattning av sommaren.

I morgon jobbar jag sista dagen här för denna sommar. Jag kommer nog komma upp hit några helger i höst också om jag har tid, Miljödyket den 16:e oktober kommer jag vara här i alla fall. Känns som att denna sommar har gått ganska långsamt ändå när man tänker tillbaka. Kanske att segheten berott på att jag varit sjuk hela tiden. Det har varit mycket att göra trots att det inte varit allt för fullt med gäster. Men vi har bara varit 3 st i personalen vilket är lite för lite, så då blir det att göra. Tur att Magnus och Hanna och Niklas har kunnat hoppa in och hjälpa till lite ibland :D det gillar jag!

Jag har inte dykt så mycket denna sommar, främst på grund av förkylningen men också för att jag känner att det inte funnits tid. Jag är ju dödstrött på kvällarna när man har jobbat färdigt, med 12-14 timmars dagar är det ganska logiskt.

Jag känner att jag gjort ett bra jobb i alla fall, men det är lätt att känna sig otillräcklig ganska ofta, det är dumt men så är det. Det ska bli lite skönt att komma hem och vila upp sig lite innan skolstarten :D

Calle har med Jannes goda hjälp fått tummer ur och börjat skruva upp projektorn :D  bra jobbat!

peace out



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: