EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-22
01:57:09

Sömn är efterlängtat

Vaknade kvart över ett. Sömnproblemen verkar vara tillbaka....*suck*

Har varit en ganska slö dag. Försöka göra Kandeloni (eller hur man stavar). Det blev misslyckat. Lasangeplattorna ville inte att jag skulle rulla dem (ja, jag hade haft dem i blöt i säkert en halvtimme) så jag gjorde en typ lasange i stället, la ena smeten i botten och sedan lasangeplattor och sedan röran med ricotta-osten. Blev ganska gott men jag är lite sur för att jag misslyckades.

Åkte in till skolan till fem och Jag och Jo lababde lite...eller ganska länge...till tio. Sedan följde jag med henne till hennes jobb och hjälpte henne lite. Sedan gick vi hem till Jo och vi satt där och kollade på tv ett tag.

Det har varit en väldigt trött dag. Jag måste få bukt med min sömn. Hatar när jag inte kan sova på nätterna! Jag ville inte sova länge på dagarna. Jag tycker att när jag sover till nio så sover jag alldeles för länge. Vet itne rikgit hur jag ska göra... om det kommer gå över eller så. Suck och suck igen.

jaja...nu ska jag väl se omajg kan bli trött.

Peace out
Kommentar:
2010-04-22 @ 19:19:08
#1: Syster

Knepet kära syster är att boka in alldeles för mycket grejer som man ska göra så att man sover alldeles för lite då blir man garanterat jättetrött. Sedan efter en sån vecka måste man se till att gå och lägga sig tidigt också :) Faran i det hela är att bara köra på och göra roliga saker hela tiden och inte hinna sova på hela våren :P



Hoppas det löser sig...



Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: