EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-27
22:26:12

Om nom nom nom

Lyckades ta mig upp kvart över tio idag och vid elva så träffade jag Jo vid Linnéplatsen och vi åkte till hennes föräldrars lägenhet i Masthugget och vattnade blommor och länsade deras kylskåp, de är nämligen bortresta. Helt fantastisk lägenhet de har! Sexa högst upp på Masthugget och man har hur mycket utsikt som helst! GRYMT!

Sedan besökte vi Anna och störde henne i hennes flyttstädning och sedna åkte vi hem till Jo och gjorde inget vettigt. Vi friterade lite vårrullar och sedan var det dags för mig att åk aoch träna.


Kollade också på denna. Den är ju hur bra som helst ;D

Efter träningen med Amelie så lagade vi lite mat och pratade och spelade Diamanten. Gjorde också chokladbollar, det var rikgit smaskigt! :D

Nu ska jag se klart New Moon som Amelie och jag började kolla på i söndags. Fick lite filmer av henne så nu ska jag goa ner mig i sängen och kolla lite på dem.

I morgon är det tvätt klockan 7. Bokade om den nu på kvällen så att jag kan tvätta i morgon istället för på torsdag, känns bra :D

hare gött!
/Elinor
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: