EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-13
19:33:33

Morgonpromenad och gym

Härligt väder idag när ajg vaknade så jag tog en morgonpromenad på 30 minuter. Jag gick i rask takt runt i Järnbrott och det var fint och lugnt.

Jag tog mig också till gymmet idag. Började med 1 km rodd och sedan blev det lite armar, axlar, bröst och ben. 3x10 reps. Det var gött. Tog även ett varv i spåret vid Fysiken bara för att det var sol och jag vill ha lite puls, vet inte hur långt det är men det är väl bara 1 km eller nått tror jag. Jag ville bara springa av mig lite efter att ha varit i varma gymmet.

Riktigt härlig dag. Är det lika fint väder i morgon så ska jag nog ut och springa här i kring lite. I elljuspåret eller något.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: