EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-23
16:57:48

Ingen Rubrik

Jag kom aldrig hem igår och är nte hemma nu heller och vet inte när jag kommer hem heller.

Igår mitt på dagen begav jag mig till johan och hjälpe Johanna att olja köksbord. Det gick bra och edan invigde vi bordet i solen nedanför Johans balkong med öl och vattenpipa. Sedan gick vi in och det spårad ur lite med såpa, bubblor och vattenpipa.  KALASKUL!!!

Staffan kom med sprit och det blev lite drinkar och film. Somnade i soffan och sedan förflyttade jag mig till en säng. Sov hur bra om helst!

Vi gick upp vid tolv-tiden och har burit bordet från Guldheden till Korsvägen. Gick förvånadsvärt bra och Johanna och jag har precis varit tll gröna sklten och i kväll blir det Turkisk peppar brännvin och öl...hur najs är inte det!?

Nu ska vi käka!

peace out

Kommentar:
2010-04-24 @ 15:56:13
#1: simone

sv: Tjo pudding! Gör inte mycket, ligger på balkogen i solen med en liten hårboll i skrevet, myspys, hehe ;D Grannen ligger topless på sin balkong (?!) inte hösommar än :O

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: