EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-24
18:51:56

2 underbara dygn

Jag är nu hemkommen till mitt bo. Jag har haft det kanonbra med Johanna, Staffa och Johan! I går blev det endel brännvin och öl. Johanna och hennes vän Anna skulle på sittning vid åtta men Jag, Staffan och Johan var kvar i lägenheten och förfestade lite, eller inte så lite, det blev välidgt mycket turkisk-peppar bränvin för min del.

Vi tog oss till Chalmers och ett ställe där som jag inte minns vad hette. Det var fullt av MatNatSexare där och jag blev alien bland alla rockar och overaller! Massor av najs människor där och jag har Kappsat för första gången och jag fattade ingenting men det var roligt! Jag har dansat galet, pratat med kalas-roliga människor, skålat med alla i min väg, brottats med Johan på jordigt underlag vilket resulterade i att jag hade jord i håret och i öronen när jag vaknade i morse, blivit hemledd och somnat på Johanna och Staffans soffa, jag har helt enkelt haft det underbart!

Här kommer lite bilder som jag tagit med mobilen.

Vi slipar och oljar Johannas och Staffans köksbord. Det blev riktigt snyggt tycker jag! Sedan invigs det i solen med öl, vattenpipa och hårdrock :D


Vi leker med röken från vattenpipan. The crocodile is angry!


Johan häller upp lite rök till mig i mitt glas med något ybersött dessertvin i. Gott var det! :D


Sedan spårade det ur lite och vi bubblade. Johan fick ganska schyssta bilder med sin kamera men jag hade ju bara mobilen så det blev halvbra. Sedan villle inte mobilkameran funka så detta blev sista bilden. Flummigt men roligt! :D


Idag har jag suttit i Johannas och Staffans soffa och kollat när de spelar Final Fantasy 13. Ganska underhållande.

Men det har varit KANON! Jag älskart!

peace out
Kommentar:
2010-04-25 @ 21:08:49

allt bra?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: