EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-21
21:34:23

Ny vecka nya tag...

Fantastisk start på dagen fick jag idag :D  Jag stannade på Smögen tills i morse för att då kunde jag åka med Annelie till Gbg och eftersom jag började tio så passade det perfekt. Gick upp vid halv sju och Calle gjorde gröt åt mig och solen var påväg upp och massor av båtar fullastade med hummertinor var påväg ut. Hummerfisket började nämligen klockan sju idag :D

Annelie och jag kom iväg ganska precis sju som det var planerat och hela resan gick fantastiskt bra. Fick lite regn på oss innan vi åkte in i Gbg men det gick över och solen sken när jag kom till skolan.

Kom klockan nio till skolan så jag satte mig och läste tidningen och var lite bitter över att kaffemaskinen inte fungerade. Gick in i salen och väntade och dagens föreläsning var inte helt obegriplig så jag såg nästan fram emot räknetimmen efter lunch... Jahanna och jag satte oss i Kemihuset och åt lunch för jag hade ingen med mig så jag fick köpa... så får jag ett sms fårn Josse 'vänd dig om' :D   och där är hon  :D   kul att se henne och vi bytte några ord innan Johanna och jag skulle gå på lektion :D

Men lektionen har jag nog bara negativa vibbar om så det behöver jag inte dra upp.... sen när jag kom hem så satte jag mig med uppgifterna och alla var jättekonstiga...inte alls osm han hade förklarat...jag belv jätteilsk och satt i 1,5 timme och sedan lagade jag lite mat och tjurade över boken. Gick till SATS vis kvart i sju bara för att springa av mig all ilksa....och det funkade :D

nu ska jag kolla om tentaresultatet har kommit och skriva till SGS...de har skickat en räkning som jag inte tänker betala...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: