EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-15
00:04:22

Frölunda Torg...svart hål??? Min hiss lever sitt eget liv...

I morse var det jättekonstigt när jag skulle till skolan...

...jag gick till hållplatsen där stod OLA ambulansen och lastade in en tjej...men det var inte det som var konstigt...

det var så att det kom spårvagnar hela tiden och gick mot Frölunda Torg...de köade ända till min hållplats (Positivgatan) det var tre spårvagnar på rad som jag såg...sen kom det en till och stannade vid hållplatsen...

det konstiga var att det kom hela tiden nya vagnar men det kom aldrig någon ny tillbaka...passerade sju vagnar tror jag...

tiden för min vagn och andra vagnar efter den hade passerat med tio minuter...

Sen kom det en 8:a...tom var det också och den bara körde förbi...

Frölunda Trog-tunneln svalde alla spårvagnar...


Det kom iaf en vagn tillslut och jag han till skolan...det var ju tur :D


sedan fastnade jag i hissen härom dagen...det var lite skumt... den stannade mellan två våningar och jag fattade nog inte riktigt vad som hände...tröck på E-knappen igen och efter ett tag åkte den ner i källaren....hmm..dit måste man ha nyckel för att åka...fattade inget. Tröck på E-knappen igen och då åkte en upp och släppte ut mig :D

Hissen lever sitt eget liv och svarta hål i Frölunda...hmm...ganska skumt!


peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: