EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-12
09:31:44

En härlig dag väntar :D

Att vakna av att solen skiner in genom fönstret är så härligt! Speciellt när det bara är 2 minuter tills alarmet börjar gala. Har en ganska fullspäckad dag, eller det kanske blir...många saker som är obestämda ännu. Det jag har bestämt och som jag inte kommer ifrån det är pump-passet klockan 10.30 och 7km promenaden på eftermiddagen.

Jag ska träffa Amelie idag också :D ska bli jätteroligt! Vet inte om vi ska träffas och fika, käka eller bara ut och ta en öl...vi har inte bestämt än...hon ska dyka hela dagen (skulle jag också gjort om jag hade tagit med mig lite grejer från Smögen, vilket jag ej gjorde, vill iaf ha min egen mask...och underställ). Hon skulle köra heldag med Flying Divers så hon skullle vara tillbaka vid fyra/fem tiden...

Jag ska också läsa klart kapitel tre i fysikboken. Har hela helgen på mig men jag känner att om jag försöker göra det idag så kan jag kanske börja på kapitel fyra i morgon och då känner jag att jag ligger steget före vilket kan vara bra.

Ska också (om jag hinner) klistra på märkena på planet så kommer det lite bilder på mitt bygge senare...om ajg nu gör det idag så kommer det nog bilder ganska så snart efter att jag är klar :P

Nu ska jag äta upp frukosten och sedan bege mig till SATS :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: