EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-22
20:30:12

Gårdagen gick i deppighetens tecken

Ja som rubriken säger så var jag inte på så bra humör igår... eller jag var på bra humör ett tag men efter föreläsningen så vill jag gå och gömma mig någonstans och inte göra ett dyft... gick hem efter lunch och tänkte att jag skulle plugga hemma...

det första jag gjorde när jag hem var att bege mig till SATS och köra 30 minuter på crosstrainern. Sedan när jag kom hem så läste jag lite men var sjukt trött och bitter på matte-skiten så jag la mig och tänkte att jag skulle vila en timme... den timmen blev 2,5 timmar. När jag då vaknade kvart i nio så borstade tanden och la mig för att sova för natten....tror det behövdes extra lång sömn :D


Idag var det då dagen då tentan skulle skrivas...jag kan säga att jag är inte överlycklig över prestationen men inte heller deppig....   jag gjorde mitt bästa och är nöjd med det...

Efter tentan så gick jag till Hilbert men var bara där i typ en kvart och sedan åkte jag hem... när jag gick förbi blomsteraffären så hade de extrapris på orkidéer så jag gick in och hade två med mig när jag gick ut :D




Väldigt nöjd med mina inköp :D  49.90 kr och 69.90 kr    väl värt det!

Sedan när jag kom hem till mitt bo så pluggade jag lite fysik och sedan drog jag till SATS. Nu när jag är hemma från träningen igen så nu blir det lite plugg och lite leka med internet och sedan kanske True Blood :D

peace out

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: