EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-11
14:48:16

Vårens kurser anmälda :D

Tänk att taxibilar tror att de kan stå var som helst och blockera vägen och itne flytta på sig!  Sista körningen i natt gick bra men som sagt...taxibilarna kan ju vara lite mer hjälpsamma.

Dagens frukost blev en omelett med campinjoner, grön paprika och spenat....fantastiskt gott blev det och man blev mätt :D

Det regnar ute så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Kanske ska man ta fram skolböckerna och läsa lite...det är ju bara två veckor tills tentorna... suck...men jag tror att jag inte gör Maple T.A denna vecka för jag är verkligen inte säker på hur det ska vara och jag orkar inte sitta med det i så många timmar som förra gången för det var verkligen frustrerande... dessutom när man svarar i det programmet så är det inte förenklat så jag vet inte hur mycket man lär sig på det... jaja...kanske det blir lite fysik då :)

Anmälde mig till vårens kurser igår...ska snacka med Studievägledaren i början av veckan så det har blivit rätt i anmälningen... jag har anmält mig till en kurs i LabView programering, flervariabelsanalys, och programering med MatLab :D   hoppas det blir en rolig vår!

Nä...om man ska göra något vettigt fram till fyra i alla fall...då ska jag tvätta :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: